__gaTracker('send','pageview');

Belastingadviseur Amsterdam

De juiste belastingadviseur Amsterdam lijkt niet altijd in een oogopslag te vinden. Zaken als opleiding, ervaring, prijzen en tarieven zijn niet altijd helemaal duidelijk. Enige hulp bij het vinden van belastingadviseur Amsterdam kan dan ook gewenst zijn. Administratie voor beginners kan u ondersteunen in dit proces. We doen dit door een vrijblijvend gesprek met u aan te gaan en uw exacte behoeftes en wensen in kaart te brengen,om u vervolgens de beste vrijblijvende offerte aan te bieden. Klik op deze link voor een afspraak.

Welke dienstverleners kunnen als Belastingadviseur Amsterdam dienen?

  1. Administratiekantoor
  2. Boekhouder
  3. Accountant
  4. Fiscalist

Net als dat je tegenwoordig bloemen bij een tankstation kan kopen is de fiscalist niet meer de enige belastingadviseur waar je belastingadvies kan inwinnen. Ook het administratiekantoor, de boekhouder en de accountant zijn in het bezit van fiscale kennis.

Welke onderdelen kan ik aan Belastingadviseur Amsterdam uitbesteden?

Je kan de belastingadviseur Amsterdam inschakelen voor eenmalige zaken als: Wat voor BTW-tarief dien ik te rekenen voor mijn goederen. Ik verleen diensten in meerdere landen. Hoe zit dat precies met de omzetbelasting en inkomstenbelasting. Heeft u behoefte aan een incidenteel advies? Klik dan op deze link voor het maken van een vrijblijvend offertegesprek.

Daarnaast kan er behoefte zijn om Belastingadviseur Amsterdam in te schakele voor structurele zaken zoals de BTW-aangifte en de Inkomstenbelasting aangifte. Om in te kunnen schatten hoe je dit het beste aan kunt pakken is het van belang om de vijf onderdelen van het administratieproces te kennen. Deze zijn:

  1. Verzamelen van de data / input (de inkoop en verkoopfacturen)
  2. Creatie van Winst & Verliesrekening en BTW Staat.
  3. BTW aangifte op kwartaalbasis via site www.belastingdienst.nl
  4. Creatie van een Balans
  5. Inkomstenbelasting aangifte aan het einde van het jaar.

Voor een belastingadviseur Amsterdam zijn onderdeel 1 en 2 van groot belang om onderdeel 3 de BTW aangifte te kunnen doen. Ditzelfde geldt voor onderdeel 5 de inkomstenbelastingaangifte. Een goed belastingadvies voor de BTW en inkomstenbelasting is dan ook vaak gekoppeld aan de input die de client of boekhouder levert. Omdat niet altijd alle onderdelen goed op orde zijn in het begin van het administratieproces zijn ZZPers en kleine ondernemers gemiddeld zo’n 2000 euro (exclusief BTW) per jaar kwijt aan administratiekosten (boekhouders en pakketten) en het laten doen van de Omzetbelasting en Inkomstenbelasting aangiftes kwijt. Ongeveer zo’n 167 euro per maand.

Bij administratie voor Beginners leren we mensen hoe ze van dit MAANDBEDRAG een JAARBEDRAG kunnen maken

U leest dit goed! Geen 2000 euro per jaar, Geen 167 euro per maand,

MAAR 167 EURO PER JAAR.

WILT U LEREN HOE OOK U DIT VOOR UW BEDRIJF KAN REALISEREN?

 LEES DAN MEER DOOR OP ONDERSTAANDE LINK TE KLIKKEN:

De Administratie voor Beginners Trainingen